Glyphs
If selected it converts fonts to shapes
選択すると、フォントが図形に変換されます



Hidden
Select if you need HIDDEN layers to be exported
非表示のレイヤーをエクスポートする必要があるかどうかを選択します



Guides
Select if you need GUIDED layers to be exported
ガイドレイヤーをエクスポートする必要があるかどうかを選択します



Extra Comps
Select if expressions are pointing to external comps
エクスプレッションが外部コンポジションを指しているかどうかを選択します

 
 

Assets Rasterized assets settings (jpg, png)

アセットのラスタライズに関する設定


Original Asset Names
Export assets with their original project names
元のプロジェクト名でアセットをエクスポートする



Copy Original Assets
Uses actual project source files (does not work with AI layers)
実際のプロジェクトソースファイルを使用します(Illustratorのレイヤーでは機能しません)



Enable compression
Set compression ratio for image layers (0-100)
画像レイヤーの圧縮率の設定(0-100)



Include in json
Include rasterized images encoded in the json
jsonでエンコードされたラスタライズ画像を含める



Skip images export
they have not changed since last export
前回のエクスポート設定を継承



Include video and audio assets
This is not yet supported by players. Only available for experimantal purposes.
未サポートの機能。実験目的でのみ使用できます。

 
 

Export Modes


Standard
Exports animation as a json file
アニメーションをjsonファイルとしてエクスポートします



Split
Splits comp in multiple json files every X seconds
X秒ごとに複数のjsonファイルにコンポジションを分割します



Demo
Exports an html for local preview
ローカルプレビュー用にhtmlをエクスポートします



Report
Export a report of the animation
アニメーションのレポートをエクスポートする



Rive
Exports animation as a Rive project
アニメーションをRiveプロジェクトとしてエクスポートします



Standalone
Exports player and animation in a single JS file
プレーヤーとアニメーションを単一のJSファイルにエクスポートします



Banner
Exports a bundle of files for banner usage
バナー用ファイルファイルをバンドルします



AVD
Exports an xml for Androids Animated Vector Drawable
Android向けのxml(Animated Vector Drawable)をエクスポートします

 
 

Expression options Converts expressions to keyframes. This might be a slow process.

エクスプレッション設定 エクスプレションをキーフレームに変換します。処理が遅くなるかもしれません。


Convert expressions to keyframes
Exports expressions as keyframes (can increase file size significantly)
エクスプレッションをキーフレームに変換する(ファイルサイズが肥大化する可能性があります)



Extend conversion beyond work area
Use it when you need to convert keyframes beyond the workarea. For example when using time remapping.
ワークエリアを超えてキーフレームを変換する必要がある場合に使用します。たとえば、時間の再マッピングを使用する場合。



Remove expression properties (Reduces filesize)
Removes properties that are only used for expressions. Select if your animation is not using expressions or your expressions are not using special properties.
エクスプレッションにのみ使用されるプロパティを削除します。アニメーションでエクスプレッションを使用していないか、エクスプレッションで特別なプロパティを使用していないかを選択します。

 
 

Advanced export settings Advanced export features

高度なエクスポート設定


Export old json format (for backwards compatibility)
Exports old json format in case you are using it with older players
古いプレーヤーで使用している場合に備えて、古いjson形式をエクスポートします



Skip default properties (Reduces filesize)
Skips default properties. Uncheck if you are not using the latest Ios, Android or web players.
デフォルトのプロパティをスキップします。最新のiOS、Android、またはWebプレーヤーを使用していない場合はチェックを外します。



Include non supported properties
Only check this if you need specific properties for uses other that the player.
プレーヤー以外の用途に特定のプロパティが必要な場合にのみ、これをチェックしてください。



Pretty print JSON
Export in a more human readable format. Do not use for final file since filesize gets significantly larger.
より人間が読める形式でエクスポートします。ファイルサイズが大幅に大きくなるため、最終ファイルには使用しないでください。

 
 

Audio Audio Settings

音源に関する設定

Enabled
Export audio layers (this will process audio layers and export them as mp3 files).
オーディオレイヤーをエクスポート(mp3ファイルとしてエクスポートされます)



Lottie Library Origin
Select where to load the library from
右のプルダウンからビットレートを選択